medicamentele

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

medicamentele

Mesaj  cr_1971 la data de Mar Mai 10, 2011 5:55 pm

Cat de bune sunt medicamentele pentru organismul nostru,mai ales atunci cand suntem bolnavi?Ce facem in situatia in care ne lipsesc medicamentele necesare si ne trezim noaptea ca nu le avem?
Medicamentele sau anumitele antibiotice pe care le consumam,o sa ne aduca in situatia ca aceste antibiotice sau altfel de medicamente,sa ne puna in situatia de a consuma aceste pastile,si deodata acestea sa nu isi mai faca efectul,ca urmare a consumului excesiv zilnic.Medicamentele pe care le luam mai ales zilnic,ne vor aduce in situatia in care vom fi imuni,si le vom lua degeaba,fara ca acestea sa isi faca efectul.

Ce parere aveti despre medicamente sau antibiotice?

cr_1971
Admin
Admin

Puncte : 13593
Reputatie : 4555
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 45

http://prieteni.forumgratuit.ro

Sus In jos

Re: medicamentele

Mesaj  cristina la data de Lun Mai 16, 2011 12:57 pm

Medicamentele sunt bune,dar nu luate excesiv,pentru ca putem sa ajungem in situatia in care vom ajunge imuni la medicamente sau antibiotice,si le vom consuma degeaba,unde acestea nu isi vor face efectul,pentru organismul nostru a fost invatat cu astfel de medicamente,luate in exces.

cristina
moderator
moderator

Puncte : 6267
Reputatie : 4417
Data de inscriere : 16/01/2011

Sus In jos

Mesaj  wolfenstein la data de Mier Iun 01, 2011 3:38 pm

Medicamentele ne fac bine in anumite situatii,pentru ca sunt foarte multe persoane care sunt bolnave,iau medicamentele necesare,si acestea nu isi fac efectul,asta datorita faptului ca persoanele respective au consumat in mod abuziv medicamentele,si in acest sens s-a ajuns in situatia de imunitate la medicamente sau antibiotice.

wolfenstein
moderator
moderator

Puncte : 8805
Reputatie : 6054

Sus In jos

Mesaj  cr_1971 la data de Sam Iun 11, 2011 1:48 pm